Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta
dr Janina Lechowicz-Krejca
przyjmuje skargi i wnioski codziennie w godzinach od 7:25 - 15.00
tel. 32/ 35 98 858, parter, pokój nr 14, budynek GOK
Sposób przyjmowania i załatwiania skarg
Skargi i wnioski są przyjmowane w zakresie wszystkich spraw związanych z realizacją zadań statutowych Szpitala
Skargi i wnioski przyjmują również:
- kierownicy komórek organizacyjnych Szpitala, w których udzielane są świadczenia,
- p.o. z-cy Dyrektora ds. Lecznictwa we wtorki w godz. 11:00-12:00 w pokoju nr 208, pierwsze piętro, budynek GOK, tel.32 35 98 953, 32 359 80 08
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub ustnie do protokołu.
p.o. z-cy Dyrektora ds. Lecznictwa koordynuje całość spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków w Szpitalu i nadzoruje postępowanie wyjaśniające.
Rada Społeczna Szpitala dokonuje okresowych analiz skarg i wniosków wnoszonych przez osoby korzystające ze świadczeń Szpitala, z wyłączeniem spraw podlegających nadzorowi medycznemu.
Zasady dotyczące rozpatrywania skarg i wniosków w Szpitalu określa obowiązujący w Szpitalu „Regulamin rozpatrywania skarg i wniosków”.
Jednostki zewnętrzne działające w interesie praw pacjenta
- Rzecznik Praw Pacjenta – Bartłomiej Łukasz Chmielowiec
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa
tel.: (22) 532 - 82 – 50, fax.: (22) 532 - 82 – 30,
kancelaria@rpp.gov.pl
Telefoniczna Informacja Pacjenta
tel. 800 - 190 - 590
czynna pn. - pt. w godz. 8:00 - 18:00 - Biuro Działu Skarg i Wniosków Śląskiego OW NFZ
ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice
tel. 32/ 735 05 45
infolinia : 800 190 590 - Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej Pielęgniarek i Położnych
ul. Francuska 16, 40-027 Katowice - Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej Lekarzy
ul. Grażyńskiego 49a, 40-126 Katowice - Prezes Urzędu Ochrony Danych
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa